luni, 19 noiembrie 2012

Autocitire E-on gaz Timisoara

In urma unei sedinte de bloc avute la inceputul verii acestui an majoritatea vecinilor am decis sa renuntam la serviciile colterm (compania locala de termoficare) si sa ne punem centrala de apartament. Dupa lupte duse o vara intreaga cu birocratia din acest sistem am obtinut toate avizele si in toamna am primit unda verde. Intre timp dintre vecinii care au fost de acord cu aceasta schimbare am mai ramas doar 3 apartamente. Azi la o luna dupa ce am montat centrala a venit momentul pentru citirea contorului de gaz. La semnarea contractului cu e-on gaz am primit o foaie cu informatii despre cum se trimite autocitirea contorului de gaz. Am urmat instructiunile si am format numerele de telefon de pe anexa. Am ramas surprinsa ca la ambele numere de telefon primeam inapoi mesajul "numarul format nu este alocat". Am incercat sa sun de vreo 2 ori pe fiecare numar de telefon crezand ca am format gresit numarul, dar fara rezultat. Am cauat pe google "E-on gaz Timisoara" si am gasit vreo sapte numere de telefon - 0265200366 (informatii), 0356803362, 0356803348, 0356803378, 0265200928, 0800800928, 0801000366 si nu era bun nici unul. Ca sa nu raman cu gazul neplatit am continuat "cercetarile" si am ajuns pe site-ul principal e-on gaz www.eon-gaz-romania.ro. Aici am gasit patru numere de telefon din care (spre norocul meu) unul era bun.

Niciun comentariu:

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-a...