luni, 9 septembrie 2019

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss
Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-am scos erau rupte in bucati si umflate cu apa. Atentie se spala doar husa nu si perna. Deci incepe cautarea de 2 noi perne anatomice memory. Prima oara am facut comanda pe internet la Dormeo si am primit un mail care ma anunta ca imi ajung intr-o saptamana. Deoarece am probleme cu coloana si gatul am inteles ca trebuie sa ma misc mai repede in oras in cautarea unei noi perne ca si cea pe care am avut-o.  Am inceput cu Iulius Mall Timisoara si la magazinul Top Shop am crezut ca am gasit perna perfecta Dormeo Primavera anatomica memory. Am cumparat 2 bucati si am venit linistita spre casa.  Acasa le-am scos din cutie pun capul pe ea si surpriza, perna era tare ca o piatra. A doua zi cu bonul in mana le-am adus inapoi la magazin si am primit banii inapoi fara sa intampin vreo problema. Dar iarasi ramasesem fara perne. Am intrat in Auchan dar nimic de care sa fiu multumita. Obositi cum eram ne-am gandit sa mergem cu copilul la un suc sa ne gandim unde in Timisora mai gasim magazin de perne. In timp ce eram cu ochii in smartphone pe net si savuram limonada mi-a venit o idee de magazin. Dedeman si Jysk. Si am inceput cu Dedeman unde am gasit mai multe modele. Cea care m-a impresionat si era aproximativ ca si cele vechi a fost Dormeo Siena 2 bucati la pretul de 159 lei. Am scos-o din cutie m-am asezat pe un pat si am pus capul pe ea, era moale dar nu ca si fosta mea perna. Mai departe am plecat spre Jysk dupa 4 ore de cautari si spre surprinderea noasta am gasit perna perfecta Perna Wellurpur Voss alba. Perna din spuma cu memorie, perfecta pentru a nu avea dureri de ceafa. Noi le-am cumparat pe cele mai micute 30x50x10/7 exact ca si cele pe care le-am distrus. Sunt perfecte, moi, pufoase. Produs ce are inscriptionat pe etichetă "Încredere în textile" au intrunit toate conditiile pentru a trece testele Asociației Internaționale OEKO-TEX®, ceea ce inseamnă ca nu conțin substante daunatoare. Si cand am ajuns la caserie sa le platesc am avut frumoasa surpriza sa le gasesc la reducere 50%. Nu ma satur sa spun ca sunt perfecte, se muleaza dupa coloana ta. Pentru mai multe detalii. Vezi pret redus

Niciun comentariu:

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-a...