miercuri, 2 noiembrie 2011

Cel mai ieftin monitor 24 inch LED


Sunt pe cale sa achizitionez niste monitoare, preferabil de 24 inch, am cautat si am gasit modelul Monitor LED BenQ 24", Wide, Full HD, DVI, Negru Lucios, G2420HDBL de la Emag ca fiind cea mai buna oferta in acest moment. Numeroasele review-uri nu fac decat sa confirme acest lucru.
Diagonala: 24 inch
Timp de raspuns: 5 ms
Dimensiune punct: 0.276 mm
Rezolutie optima: 1920 x 1080
Tip ecran: Wide
Reproducere culori: 16.7 milioane
Porturi digitale: DVI
Conectori: VGA; DVI
Caracteristici speciale:Full HD
Tehnologie Senseye Human Vision
Certificat Windows Vista Premium
Certificat Windows 7

Oferta valabila doar la Emag
Vezi aici toate monitoarele LED de 24" disponibile in magazinele online din Romania.

2 comentarii:

monitoare led ieftine spunea...

Da, acest model este unul dintre cele mai ieftine monitoare pe led in acest moment. Raportul pret calitate este excelent. Pacat ca nu vine in pachet si cablul DVI. Altceva n-am cei reprosa acestui monitor.

monitoare led spunea...

Nu cred ca se mai fabrica modelul asta.

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-a...