sâmbătă, 16 iulie 2011

Tentativa de phishing pentru utilizatorii Okazii.ro

Phishing-ul este una dintre cele mai des intalnite infractiuni informatice, scopul fiind colectarea de informatii confidentiale de genul CNP, numere de cont, numere de card, coduri PIN si apoi folosirea lor pentru sustragerea de bani.
Astazi am primit un email cu titlul: Important: Informatii Okazii.ro
Continutul mesajului:









Din modul in care era editat textul mi-am dat seama ca ceva nu e in regula. De exemplu, nu s-a folosit spatiu dupa punct "... pentru logare.Drept urmare..." sau folosirea a doua semne de punctuatie consecutive "...confirmati datele!: ".
Am accesat link-ul indicat si am ajuns pe o pagina care apare destul de convingatoare, doar ca adresa URL este una ciudata!

Niciun comentariu:

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-a...