luni, 24 mai 2010

Cea mai reusita prezenare TOP GEAR - Aston Martin Vantage V12

Daca cineva m-ar intreba care este masina mea preferata, fara sa ma gandesc prea mult as spune Aston Martin modelul Vantage. N-am vazut in realitate inca nici unul, dar in ultimii cativa ani, imaginile din reviste, de pe internet si nu in ultimul rand din filmele cu James Bond m-au facut sa asez aceasta masina pe locul 1 in topul viselor frumoase cu masini.
Acum ceva vreme, a fost prezentat la Top Gear modelul Vantage V12. Trecand cu vederea faptul ca Aston Martin Vantage este masina mea preferata, prezentarea mi se pare de-a dreptul fantastica si cred ca se potriveste perfect acestei masini. Am gasit-o azi pe youtube, asa ca va las si pe voi sa va bucurati de aceste imagini.


2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ai gusturi rele...

dave spunea...

da... editie limitata modelulu prezentat

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-a...