miercuri, 26 mai 2010

Cauti aspirator? Vezi sa nu iei teapa! Aspiratorul LG Cyking = teapa


Acum ceva vreme v-am povestit experienta proasta pe care am avut-o cu aspiratorul LG Cyking, care nu a fost un aspirator tocmai ieftin. Am scris pe blog in speranta ca poate astfel voi gasi o cale de rezolvare.
Am gasit o firma care cica se ocupa de garantia aspiratoarelor LG si de consumabile, am vorbit cu un angajat la telefon care m-a pus sa-i trimit comanda ferma pe email. Am trimis, am asteptat vreo 3 saptamani si n-am primit nici un raspuns. Am mai sunat odata si mi-au spus sa mai trimit inca odata un email. Am mai trimis odata email cu tipul aspiratorului si nimic. Au trecut mai bine de 3 saptamani. Din pacate nu am rezolvat nimic nici pana acum si nici nu mai am vreo speranta ca problema poate fi rezolvata.
Din cauza ca nu gasesc un rahat de filtru cred ca trebuie sa imi caut alt aspirator. Cum am mai spus, aspiratorul LG este un aspirator de unica folosinta. S-a dus filtrul, se duce si aspiratorul.
Atentie maxima la cat de usor se pot procura consumabilele pentru aspiratorul pe care vreti sa-l cumparati.

5 comentarii:

Lvu_design spunea...

Intrebare dpdv al marketingului: Poti sa imi spui cateva motive pentru care ai ales acel aspirator? (marca,specificatii tehnice,forma, culoare,recomandari?)
mersi fain.

Isabella spunea...

Peria rotativa a fost principalul motiv pentru care am ales acest aspirator. Aspectul, firma si nu in ultimul rand culoarera (rosu), m-au convins sa scot din buzunar vreo 7-8 milioane, nu mai stiu exact cat.

Gandurile noptii spunea...

buna isabella
as vrea sa stiu daca putem face o colaborare in privinta tractarilor :-)

Gandurile noptii spunea...

www.tractari-auto-bucuresti.ro
asta este site-ul pe care il detin . este cotat cu PageRank 4, iar disperat tractari cu 3 :-)
ei bine , ma eu ma ocup de seo , dar din cauza firmei de hosting am pierdut foarte backlink-uri pentru site-ul meu . as vrea sa stiu daca am putea colabora pe viitor. multumesc :)

Isabella Ariane spunea...

Eu ma ocup de promovarea site-ului www.dispecerattractari.ro
Nu stiu cum am putea colabora, dar vad ca folosesti logo-ul Dispecerat Tractari undeva in sectiunea "parteneri" :)

Poti sa te inscri pe Dispecerat Tractari aici http://www.dispecerattractari.ro/inscriere.php?in=formular_inscriere

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-a...