miercuri, 14 aprilie 2010

0310801800 ma streseaza!

De aproape 2 ani de zile, luna de luna, primesc telefon de la numarul 0310801800. Se pare ca acest numar apartine vreunei firme care se ocupa de recuperarea datoriilor de la diversi rau-platnici. Cel care ma suna (se pare ca e tot alta persoana), ma intreaba daca ar putea sta de vorba cu dl. X-ulescu., cum ca acesta ar avea o datorie neachitata de cativa lei. De fiecare data le spun ca nu am auzit de acest domn, decat de la ei, iar ei imi repeta ca in "baza lor de date" acest numar (numarul meu) figureaza ca fiind al lui X-ulescu.
I-am rugat politicos verifice pe ce nume este numarul la care suna, deranjeaza si dau de mine, iar apoi sa faca bine sa modifice sau sa stearga numarul meu din baza lor de date. Mereu primesc acelasi raspuns: "Nu avem cum sa modificam sau sa stergem baza de date". Cu alte cuvinte, imi spun, ca "nu-i nimic, te mai sunam, te mai stresam, te mai deranjam si luna viitoare, pana te facem sa recunosti ca tu esti dl. X-ulescu"
Ma gandesc ca nu sunt singura persoana care are de-a face cu nesimtitii astia. Stie cineva cine sunt si cum pot scapa de ei?

P.S. dl. X-ulescu le-a tras-o. BRAVO!

13 comentarii:

monita69 spunea...

este o firma de recuperari credit expres..de scapat nu prea ai cum...si eu patesc asa

mFlorin spunea...

Dacă e mereu același număr e foarte simplu de scăpat de el :)

Dacă ai un telefon cu un OS bun (gen Symbian, Windows Mobile, Android, etc) cauți un program de management al apelurilor, și pui numărul acela pe BlackList.
Când vei primi un apel de la acel număr, lor le va suna ocupat, sau le va spune "sunteți în rețeaua ... ", adică aveți telefonul închis.

Simplu, nu? :)

reactoru' spunea...

Nu ai specificat , te suna pe mobil sau pe fix ? Daca pe mobil , solutia e HandyBlacklist de la http://www.epocware.com/company/2007/2.html , o sa le sune ocupat pana le vine acru in gura... Eu sunt de cealalta parte , din gasca "railor" , ma stresau bancile de nu mai stiam de bine , am apelat la aceasta masura :)

Anonim spunea...

poti sa faci plangere penala la sectia de politie de care tine adresa unde ai abonamentul. patesc acelasi lucru, ma suna si cer cu alta persoana

bandi spunea...

codul de conduita AMCC (credit express se pretinde membru dar nu figureaza ca si ceilalti membri cu o scurta prezentare in prezentarea generala AMCC) art 5 spune: f) Frecventa convorbirilor telefonice cu debitorul nu trebuie sa reprezinte
un factor perturbator pentru acesta, si nici sa ia forma unei hartuiri. recomand sesizare la http://www.amcc.ro/Opiniadebitorului.php

Anonim spunea...

ma streseaza doua nr de la acelasi idiot imi da si sms si ma suna ...0725243809,0733603105

george spunea...

mai nou si la mine a inceput sa sune..
dubios, in primele zile nu a raspuns nimeni, nu zicea nimic.
suna in fiecare zi in jur de ora 11.30 - 12:00..
am raspuns in primele doua zile, acuma il ignor.

Ralucca spunea...

ma suna si pe mn de cand mi am cumparat cartela de cosmote...cam o luna doua...si ma suna aproape in fiecare zi, eu nu am raspuns de prima data ca nu prea obisnuiesc sa rasp la numere pe care nu le cunosc, mai ales ca era retea necunoscuta, nu era din orasul meu. Am cautat numarul pe google si am gasit blogul tau, si mult timp nu am raspuns, dar pana la urma am raspuns ieri...la fel zicea ca doreste cu nu stiu ce persoana, am zis ca e greseala, a zis ma scuzati si a inchis...azi dim m a sunat iar, m a trezit si din somn...

elena spunea...

patesc si eu sa ma sune numarul acesta,si stiu de ce?pt ca am o restanta la ei.ce pot sa fac?dar de platit tot n-o platesc,ca m-au innervat rau de tot.oare au ce sa-mi faca?oare o sa se ajunga sa-mi vina si acasa?sau sa-mi abuzeze contul?astept raspuns ...

Anonim spunea...

buna am si eu o datorie la oringi si a preluet cazul firma credit expres firma de recuperari si mi tare frika sa nu vina la domokiliu sa poate sa vina acasa sa discute cu tine va rog ajutatima

Anonim spunea...

Este o firma TBI CREDIT EXPRES, cred ca sunt camatari cu acte in regula! Si eu patesc asa ceva il cauta pe unul x-ulescu! Dar eu fac misto de ei!!!!...403108012xxschimba numerele de la sfarsit dar ma prind meru si le spun ca sunt x-ulescu si le dau m.u.e., ce-o pati ala cand lo prinde nu stiu!!!:))))!

Anonim spunea...

de cand am luat numar la cosmote si eu patesc la fel cu firma aia credit expres, il cauta pe unul Marinas din dolj, daca le-am spus ca nu sunt imi cereau datele personale!? sa nu faceti prostia sa le dati, ca cine stie ce se intampla...poate va pometiti ca-i platiti datoria lui ala care le-a tras plasa!daca nu v-a deranjeaza ca v-a suna puteti sa v-a probati ringtonurile pe telefon sau din cand in cand raspune o gagicuta si puteti sa discutati cu ea estul de erotic ca nu se supara!! la barbati le dati cu flit ai intrebati de neveste ,,ce buna a fost azinoapte''!!! da chiar telfonile aste nu pot lua masuri de stopare a acestor HARTUIRI!!!

Anonim spunea...

Pai ce sa se intample cand ai v-or prinde o sa-si plateasca datoria + serviciile acestei firme de recuperare!!! Naspa nu! Ca doar n-o sa platim noi, ce vina avem noi ca ne-au dat telefonia fostele numere ale lor!?

Perna din spuma cu memorie Wellurpur Voss

Perna Wellpur Voss Am facut gresala sambata si mi-am bagat pernele Dormeo anatomic aloe vera in masina de spalat. Dupa o ora cand le-a...