miercuri, 13 ianuarie 2010

Colaborare si schimb de link-uri cu administratori de bloguri

In prezent lucrez la promovarea catorva site-uri web. De aceea sunt interesata sa colaborez cu administratori de bloguri in vederea schimbului de link-uri. Mai exact, in prima faza am nevoie de link catre unul din site-urile pe care le promovez - www.dispcerattractari.ro cu textul ancora "tractari auto" sau chiar de articole despre acest site. Pot oferi link la schimb pe blogul meu, si/sau pe alte cateva site-uri. De asemenea pot oferi la schimb trafic direct de cateva sute de persoane pe zi (vizitatoti unici doar din Romania) catre blog-urile sau site-urile celor interesati.
Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati.

17 comentarii:

radio10 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
radio10 spunea...

Iti pot oferi link pe blog
http://radio10.ro/blog/

Daca esti interesata ma poti contacta:
topradio10@yahoo.com

Tudor spunea...

Iti recomand sa il inscrii in directoare web romanesti : http://www.staupenet.ro/directoare-web-romanesti.

Daca tot vrei sa il promovezi, de ce nu inroduci link in propriul tau post? (detalii : http://www.staupenet.ro/2010-01-07_cum-poti-sa-obtii-gratis-promovare-online.html0

Tudor spunea...

Inca un exemplu de neglijare a link-ului : http://www.dispecerattractari.ro/tractari-auto-vrancea/tractari-focsani/geteor-invest-com.html :) geteor are website

Alin Manole spunea...

Pot oferii si eu unul sau mai multe locuri pe site-ul meu Http://AlinManole.com ... la Sectiunea Reclame ( cu bannner maxim 200X200 ) ... sau cu un link la sectiunea Site-uri recomandate...
La cerere chiar cu postarea unui articol

Daca esti interesata da`mi un mail pe Alin@AlinManole.com

KiLLeR spunea...

Salut - intra te rog pe blog-ul "Pasiune Pentru Masini", sectiunea Link Exchange si lasa-mi acolo un comentatriu de unde sa iau un banner. Ar fi dragutz sa fie 125x125...

De acolo poti prelua un banner pentru blog-ul meu.

Daca tu crezi ca se incadreaza ca subiect, vezi si blog-ul "Chestii care ne omoara".

Pentru orice intrebari, te rog foloseste formularul de Contact de pe unul din blog-uri.

Numa' bine!

Alin spunea...

Am adaugat Link`ul la mine la Site-uri recomandate...


As dori daca poti si vrei mai bine sa imi adaugi banner`ul pe site la tine daca poti.. pe care ai sa il gasesti la sectiunea CONTACT -->
http://www.alinmanole.com/contact/ <--


Daca nu se poate este ok si link ....

Nume: Blogul Lui Alin
Http://www.AlinManole.com

Multumesc

KiLLeRu spunea...

Salut,

Am gasit pe site-ul de tractari auto banner-ul si l-am adaugat si pe "Chestii care ne omoara" si pe "Pasiune pentru masini", la sectiunile "Parteneri".

Te rog adauga banner-ele celor 2 blog-uri - codul il obtii vizitand paginile dedicate de Link Exchange pe fiecare blog.

Multumesc anticipat.

Numa' bine!

Crus4d3r spunea...

Hmm s-ar putea sa am eu o idee mai cat de cat ... :D Putem face un schimb de linkuri sau o sa pun eu o sectiune reclame pe blog la mine ... contacteaza-ma la bgd_2005@yahoo.com

Vladimir Teodorescu spunea...

Hello,

Am pus link pe site ( http://dreamsideofme.blogspot.com sectiunea 'schimburi' ).. Sper ca inca mai e valabila oferta. Astept un semn pe adresa vladimir.teodorescu@gmail.com pentru a discuta despre partea de "schimb" in cazul in care oferta mai e valabila. Multumesc si seara buna :)

Ponturi Bune spunea...

Te intereseaza colaborarea cu PonturiBune.ro ?

Bloggeron spunea...

te invit sa-ti iei pozitia de autor pe blogul http:99bloguri.blogspot.com

Miţă spunea...

Ma bag si eu la un link exchange daca te ajuta. ;) Da-mi un mail la mitzasnk@gmail.com sau lasa-mi un com pe blog la LinkExchange.

Aranjamente florale spunea...

Trimite-mi un mail pe seomox@yahoo.com cu ce site/blog ai si poate putem colabora cu link exchange.

Cristi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Alina spunea...

Sal un schimb de linkuri cu un blog de jocuri (http://jocurisportiveus.blogspot.com ), astept raspunsul tau. Daca e afirmativ te pun si eu pe prima pagina. Astept raspuns pe mail sau pe blogul meu, puteti sa imi lasati si opinii , sunt la inceput si mi-ar prinde bine . Multumesc !!!

TOP SITE spunea...

Un schimb de banner link se poate cu TOP SITE care se afla la adresa http://www.softhelp2pc.com/Links ….arunca te rog un ochi si daca vrei te poti inscrie gratuit schimbul se face automat multumesc mult aa si inca ceva blogul tau este super iti trebuie multa inspiratie ptr asa ceva….ok te-am salutat …

 
LinkPro - Director Web